جراح فک در تهران

جراح فک در تهران

جراح فک در تهران مورد جستجوی مراجعینی است که در دوره درمان ارتودنسی قبل از جراحی خود قرار دارند و بزودی باید تحت عمل فک قرار گیرند.

بسیاری از مراجعین فک و صورت از ما درخواست معرفی جراح فک و صورت ( بهترین جراح فک در تهران ) داشته اند و در پاسخ به درخواست آن ها تصمیم گرفتیم بجای معرفی یک جراح فک و صورت خاص، ده جراح فک و صورتی را که مجموعه ارتودنسی ما با آن ها آشنایی دارد یا همکاری کرده و نتیجه مثبتی گرفته است را معرفی نماییم.

بدیهی است معرفی این عزیزان بر مبنای آشنایی و تجربه کاری است که ما با آن ها داشته ایم و قطعا ” این لیست، جراحان فک عزیز دیگری را نیز می تواند شامل شود که ما افتخار همکاری با آن ها را نداشته ایم.

متخصص فک و صورت در تهران

جراح فک در تهران

در ابتدای بحث باید تاکید کرد که دامنه عملکرد جراح فک و صورت فقط در محدوده عمل فک و صورت قرار نمی گیرد و یک متخصص فک و صورت درمان هایی از قبیل ایمپلنت ، درمان تروماهای فک و صورت ، درمان های زیبایی صورت ، عمل بینی و سایر درمان ها را نیز انجام می دهد اما جراحی فک و صورت بصورت اختصاصی در محدوده درمانی یک متخصص فک و صورت قرار می گیرد.

همانطور که اشاره شد، طیف درمان های یک متخصص فک و صورت بسیار وسیع می باشد و از این رو معمولا ” جراحان فک و صورت پس از مدتی، یک زمینه خاص را برای خود انتخاب می کنند و در آن زمینه، فعالیت کاری خود را گسترش می دهند.

عده ای از جراحان فک و صورت خیلی به عمل فک و صورت رغبت نشان نمی دهند و ترجیح می دهند که در زمینه های دیگر کاری خود فعال باشند. برای همین می توان گفت که لزوما ” هر جراح دهان ، فک و صورت ، جراح ویژه فک نیست و عمل فک در حوزه درمان های متخصصین فک و صورتی قرار می گیرد که در زمینه جراحی فک زیاد کار کرده اند و در عمل فک تبحر پیدا کرده اند.

جراحان فک تهران

جراحان فکی که در تهران مشغول به فعالیت می باشند لیست بلند بالایی را دارند و اغلب با بیمارستان های دولتی و خصوصی نیز همکاری دارند. در ادامه به نام تعدادی از جراحان فک و صورت تهران که در زمینه جراحی ارتوگناتیک معروف هستند اشاره می شود : ( اسامی به ترتیب حروف الفبا آورده شده است. )

۱) دکتر حسین بهنیا

دکتر حسین بهنیا در دوره عمومی دندانپزشکی، از دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شده اند و دوره تخصصی خود را نیز در آلمان سپری نموده اند. ایشان سال ها استاد دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی بوده اند و در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی نیز فعالیت زیادی داشته اند. مطب ایشان در خیابان دوم گاندی تهران و ساختمان پزشکان دی قرار دارد.

۲) دکتر محمد بیات

دکتر بیات دوره عمومی خود را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و دوره تخصصی خود را در دانشکده علوم پزشکی تهران گذرانده اند و رئیس بخش فک و صورت بیمارستان شریعتی تهران نیز می باشند. سوابق اجرایی زیادی در رزومه دکتر محمد بیات به چشم می خورد و مطب ایشان در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد.

۳) دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر فارغ التحصیل دکترای دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی کرمان می باشند. ایشان دوره تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گذرانده اند و مطب ایشان در خیابان میرداماد تهران قرار دارد. ایشان در بیمارستان های کیان، بعثت و محب کوثر نیز فعالیت دارند.

۴) دکتر علی حسنی

دکتر حسنی دوره دندانپزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گذارنده اند و مدرک دوره تخصصی فک و صورت خود را از دانشگاه تهران دریافت نموده اند. ایشان جزو اساتید دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشند و مطب خصوصی ایشان در بلوار آفریقای تهران قرار دارد.

۵) دکتر حسین حیدر

دکتر حیدر از اعضای کادر هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران می باشند. آدرس مطب ایشان در خیابان پاسداران تهران می باشد.

۶) دکتر آرش خجسته

دکتر خجسته فارغ التحصیل  دانشگاه تهران در دوره عمومی دندانپزشکی می باشند و دکترای تخصصی خود را نیز از دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی دریافت نموده اند. ایشان در حال حاضر دانشیار بخش جراحی فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. مطب ایشان در خیابان جردن تهران قرار دارد و در بخش جراحی فک و صورت بیمارستان طالقانی نیز فعالیت می نمایند.

۷) دکتر فرزین سرکارات

 دکتر سرکارات دوره تخصصی خود را در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گذرانده اند و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران می باشند. ایشان مسئولیت های اجرایی زیادی را در سوابق کاری خود دارند و علیرغم اینکه بیشتر در جراحی های زیبایی صورت شناخته شده هستند در زمینه جراحی فک و صورت نیز مشغول به فعالیت می باشند.

۸) دکتر غلامرضا فیروزه ای

دکتر فیروزه ای اهل اصفهان می باشند و در تهران نیز فعالیت می نمایند. ایشان دوره عمومی خود را در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گذرانده اند و دوره تخصصی فک و صورت خود را در لندن سپری نموده اند. ایشان استادیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده اند و جزو جراحان کالج سلطنتی انگلستان نیز می باشند. بیشترین فعالیت ایشان در عمل فک و صورت در بیمارستان یاس سپید تهران و اردیبهشت اصفهان می باشد. مطب ایشان در تهران در سعادت آباد واقع شده است.

۹) دکتر محسن عباسی

دکتر محسن عباسی مدرک دندانپزشکی عمومی خود را از دانشکده دندانپزشکی مشهد دریافت نمودند و سپس دوره تخصصی خود را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران گذرانده اند. ایشان عضو مرکز تحقیقات جراحی جمجمه و فک و صورت دانشگاه تهران نیز می باشند. مطب دکتر محسن عباسی در خیابان جردن تهران قرار دارد و عمده فعالیت بیمارستانی ایشان در بیمارستان نیکان و مرکز جراحی نیاوران می باشد.

۱۰) دکتر ابوالحسن مسگرزاده

دکتر مسگرزاده نیز از پیشکسوتان جراحی فک در ایران می باشند که دوره تخصصی خود را در آمریکا گذرانده اند و پس از بازگشت به ایران به عنوان استاد دانشگاه تهران مشغول به کار شدند. مطب فک و صورت دکتر مسگرزاده در خیابان آفریقا تهران قرار دارد و از اینکه ایشان هنوز خودشان عمل فک می کنند یا تحت نظر ایشان جراحی فک انجام می شود، اطلاعاتی در دست نداریم.

جمع بندی :جراح فک در تهران

هنگامی که ارتودنسی قبل از جراحی فک به پایان می رسد و فرد آماده عمل فک می شود، بهترین مشاور در جستجو و پیدا کردن یک جراح فک و صورت ، متخصص ارتودنسی درمانگر وی می باشد.

متخصصین ارتودنسی معمولا ” در دوره کاری مشترک خود با جراحان فک وصورت ، با جراحان فک خاصی تلاقی فکری و همکاری عملی پیدا می کنند و بهتر از هر شخص دیگری ، نکات مثبت و منفی جراحان همکار خود را می شناسند.

یک متخصص ارتودنسی به تدریج درمی یابد که هر نوع عمل فک را کدام متخصص فک و صورت بهتر انجام می دهد و در جریان رفت و برگشت بیماران در مسیر جراحی فک نیز با جراح فک خود به همکاری مناسبی دست می یابند؛ از این رو به اشخاصی که در جستجوی جراح فک می باشند تاکید می نماییم که در این مورد به متخصص ارتودنسی خود اعتماد نمایند و از تجربه ایشان در مشاوره برای انتخاب جراح فک بهره جویند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات