انتخاب متخصص ارتودنسی برای جراحی فک

انتخاب متخصص ارتودنسی برای جراحی فک

انتخاب متخصص ارتودنسی برای جراحی فک : در انجام کار درمانی ترکیبی ارتوسرجری ( ارتودنسی و جراحی فک ) ، مسلماً انتخاب هر جزء درمانی ، اهمیت خاص خود را دارد ؛ از آنجایی که این درمان ترکیبی با نصب وسایل ارتودنسی آغاز می شود و برنامه کلی درمان را متخصص ارتودنسی طرح ریزی می کند ، باید در انتخاب متخصص ارتودنسی توجه لازم مبذول شود.

انتخاب متخصص ارتودنسی برای جراحی فک

این نوع درمان ارتودنسی ، معمولاً یک درمان پیچیده محسوب می شود و حتماً باید توسط یک ارتودنتیست مجرب انجام شود.

در کشور ما ، متخصصین ارتودنسی پس از سپری کردن دوره تخصصی خود ، می توانند در آزمون دوره فلوشیپ فوق تخصصی این رشته شرکت نمایند و از این طریق ، وارد این دوره مخصوص یک سال و نیم تا دو ساله شوند.

در این دوره ، یک متخصص ارتودنسی بصورت علمی تبحر این کار را کسب کرده و انجام این ارتودنسی خاص را به صورت آکادمیک می آموزد.

از بین متخصصین ارتودنسی ، بهتر است انتخاب برای این کار ترکیبی ارتودنسی و جراحی فک ، متخصصی باشد که دوره فلوشیپ فوق تخصصی این رشته را گذرانده و مهارت لازم برای این درمان را کسب کرده است.

بهترین متخصص ارتودنسی کیست ؟

یک دندانپزشک عمومی پس از اتمام دوره آموزشی خود در آزمون تخصص شرکت کرده و پس از اتمام دوره سه ساله آن می تواند به عنوان دکتر متخصص ارتودنسی جهت رفع ناهنجاری های دندانی فعالیت کند.

ارتودنسی دندان یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی می باشد که در آن ایرادات ظاهری دندان رفع شده و باعث بهبود ظاهر و عملکرد دندان ها می شود.

وظایف بهترین متخصص ارتودنسی چیست ؟

  • متخصص ارتودنسی توانایی رفع بسیاری از ناهنجاری های فکی و دندانی را با توجه به دانش و تجربه خود دارد.
  • یک ارتودنتیست وظیفه دارد برای مشاوره و معاینه بیمار زمان کافی را به او اختصاص دهد.
  • اقدام به برطرف کردن فشردگی و نامرتبی دندان های بیمار کند.
  • صبور و با حوصله باشد و تمامی نکات مربوط به ارتودنسی دندان را به بیمار توضیح دهد.
  • صرفا به فکر جذب بیمار و منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.
  • پیش از اقدام به درمان ارتودنسی در صورتی که دندان پوسیده ای در دهان بیمار وجود داشته باشد رفع می شود و پس از آن درمان آغاز می شود.

انتخاب متخصص ارتودنسی برای جراحی فک 2

نحوه انتخاب متخصص ارتودنسی برای جراحی فک

  • از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل واژه بهترین متخصص ارتودنسی در کرج یا تهران را جستجو کنید.
  • پس از انتخاب چند متخصص ارتودنسی خوب می توانید درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری آن ها تحقیق کنید ، دکتر فرزین اصلانی تنها متخصص ارتودنسی جراحی فک ( ارتوسرجری ) در کرج می باشند.
  • پس از انتخاب متخصص ارتودنسی مورد نظر به مطب او رفته و با او مشاوره کنید.
  • برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای بهترین متخصص ارتودنسی را مشاهده کنید ، برای مشاهده نمونه کارهای ارتودنسی جراحی فک دکتر فرزین اصلانی بهترین متخصص ارتودنسی کرج و فردیس می توانید به صفحه اینستاگرام یا وب سایت ایشان مراجعه نمایید.

نظرات بسته شده است.